Dag 6: Ett nytaget foto och 15 intressanta fakta om mig själv




1.
Jag tar död på alla krukväxter jag äger eftersom jag aldrig kommer ihåg att vattna dem.
2. Jag har en piercing i tungan och har haft i näsan och naveln tidigare.
3. Jag har en tatuering mellan skulderbladen, en latinsk fras som betyder "Flyga med egna vingar"
4. Jag kommer aldrig att flytta från Norrland.
5. Jag älskar 1950-tals stuk på inredning och prylar till hemmet. Tyvärr så gör inte min sambo det.
6. Jag älskar hockey...
7. ...vilket också är anledning till varför jag lät en kompis para ihop mig och sambon, han är nämligen hockeymålvakt.
8. Jag hatar när folk inte kan stava ordentligt, särskriver och använder sig av onödiga förkortningar.
9. Min favoritfärg är lila.
10. Jag gick estetisk linje med inriktning på konst och form i gymnasiet.
11. Jag gick två klasser under medlemmarna i Sahara Hotnights i grundskolan.
12. Jag har varit i Liverpool, gått i Beatles fotspår och träffat den man som såg till att Lennon och McCartney träffades.
13. Anledningen till varför jag var i Liverpool var för att kolla på Premier League-fotboll. Stor sportfanatiker som sagt.
14. Jag har någon slags hatkärlek till städning. När jag väl städar så gör jag det ordentligt, gärna en hel dag.
15. Jag var ordförande i elevrådet mina två sista år i gymnasiet.

Jag och en livrädd Max på Busplaneten för en vecka sen:



Kommentarer
Annelie

Vad roligt att du börjat blogga så man kan följa eran vardag!



Blogg: http://annielie.webblogg.se/
2011-05-13 @ 11:33:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback