Ta mig till havet...


Igår var hela familjen, mamma och syster med familj och kollade på en sommarstuga vid havet. En underbar liten stuga som är året runt-rustad med toalett, dusch och tvättmaskin. På gården finns det en stor altan, ett växthus, en murad grill och en söt liten matkällare.  

Efter 200 meters gångväg så är man på en privat sandstrand (som bara används av de fem stugor som finns där) med båtplats och volleybollnät.

I tanken så har vi redan köpt stället. Jag vet precis vart jordgubbslandet ska ligga och hur pallkragarna med örtkryddor ska stå.
Jag kan se hur Max och Wilhelm springer och busar på gräsmattan och jag kan känna värmen från kaminen en tidig vintermorgon innan vi plockar fram pimpelspöna.

Hoppas, hoppas, hoppas att allt löser sig med banken.




Wille, Max och deras mormor i köket.


Kommentarer
Tess

Åh va mysigt med stuga!



Blogg: http://tessalorten.blogg.se/
2011-05-12 @ 15:46:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback