Skoskav


Vi tog en promenad tidigare idag i det fina vädret. Perfekt tillfälle att inviga mina nya tygskor tänkte jag... Kom hem en timme senare med ungefär 5 st blåsor på vardera fot. Att man aldrig lär sig.

Nu ligger både Max och K och sover. Borde väl egentligen gör dem sällskap för mina ögonlock är också ganska tunga, undrar när Max tänker sluta äta 2-3 gånger om natten? Men ingen sömn för min del nu, jag ska ställa mig i köket och skaka fram en oxfilépasta hade jag tänkt, det blev några skivor kött kvar från i fredags när vi helstekte den sista biten av nyårsfilén som skräpade i frysen.



Åker man vagn så slipper man skavsår, undrar om Max går med på ett byte?

Åker man vagn slipper man blåsor på fötterna. Undrar om Max går med på ett byte?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback