Gömda -En sann historia?


Jag har läst alla böckerna i Gömda-serien flera gånger. Jag har som alla andra som läst dessa böcker blivit väldigt illa berörd och tagen av Mia Eriksson med familjs tragiska öde.

När jag i förra veckan sprang på Monica Antonssons bok Mia, sanningen om Gömda, i en reakorg för 30kr så slog jag till. Nu har jag läst ut den och känner mig, minst sagt, lurad på en väldigt stor upplevelse.
Antonsson bryter ner Gömda, Asyl och hela Mia Erikssons berättelse och kommer med faktiskt vettiga påståenden och bevis för att det mesta är lögn.

I boken så förekommer familjens efternamn och även namnet på Mannen med de mörka ögonen. Nyfiken som jag är så sökte jag på dessa namn på facebook och finner att dottern Emma är vän med sin pappa på facebook. Den man som alltså fortfarande, enligt Mia, ska förfölja och försöka döda familjen. Eh okej?

Om ni inte har läst Antonssons bok så hittar ni den här

Ni som har läst den, vad tor ni? Vem tror ni på?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback