Dag 8: Min dag (igår)


Hann inte skriva mer igår så nu kommer gårdagens En om dagen.

Vaknade senare än vanligt eftersom K gick upp med Max. Drack lite kaffe och tog sedan en promenad ner på stan. När vi kom hem igen så löste jag Melodikrysset och sedan tog vi det bara lugnt, satt vid datorn och läste lite i en av alla dessa böcker som jag börjat läsa i. 

Vid kl19 så tog vi med oss kött, potatis och öl och gick två trappor ner till Sandra och Henke. Vi grillade och åt gott. Vid 21.30 så lämnade pojkarna mig och Sandra, vi förfestade till youtube och gick sen ut på Cover Club och dansade loss på hårdrocksgolvet. Kom hem vid 2.30, pussade lite på mina killar och somnade gott efter en mycket trevlig kväll. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback