Dag 18: Min favoritfödelsedag


Oj vad svårt. Jag kan nog inte välja... Alla mina födelsedagar så långt jag kan minnas har varit jättebra. Förutom en, jag kan berätta om den ist.

Det var när jag fyllde 22år tror jag. Då bodde jag ihop med mitt ex som jobbade på samma ställe som jag. Vi jobbade både två den dagen, men helt olika tider så jag fick en puss på morgonen när han åkte iväg och sen sprang vi om varandra på jobbet hela tiden.
När jag slutat jobba denna fredag så var exet inte hemma utan på en svensexa. Han var borta hela kvällen. Min familj bodde då 25mil bort och drev ett eget företag så de hade inte möjlighet att åka upp just den dagen.

Så födelsedagen spenderades helt ensam framför TVn och jag la mig tidigt eftersom jag skulle upp och jobba kl6.30 dagen efter.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback