Dag 1: Presentera dig själv


Mitt namn är Tina och jag föddes samma år som en ung Carola slog igenom i melodifestivalen med Främling.
Jag har en sambo, en son och en katt i varierande åldrar. Vi bor i en universitetsstad i norr, men vi har varken isbjörnar eller renar runt knuten. Drömmen är dock att få flytta till ett hus utanför staden.

Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall så jobbar jag som undersköterska på ett äldreboende. Världens roligaste jobb om du frågar mig.

Intressen har jag också, matlagning och bakning är ett, läsa böcker är ett annat. Men mitt största intresse är sport. Jag har själv en brokig handbollskärriär bakom mig som en skada satte stopp för. Nu är det mest hockey som gäller, men jag tittar på det mesta i sportväg som visas på TV.

Jag har inga helsyskon men tre halva, två systrar och en bror. Jag är äldst och är en typisk storasyster, jag har höga krav på mig själv och är omhändertagande.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback