Helgen som var


I lördags åkte vi som sagt sex mil söderut till svärmor i Nordmaling.

Vi hälsade på ett par vänner och deras dotter under dagen, trotsade de starka vindarna och satt på deras altan och försökte njuta av solen. Blev av dem inbjudna till några andra bekant på lite fest samma kväll. 
Till middagen utnyttjade vi möjligheterna att grilla (vi bor i lägenhet, längst upp, utan balkong) och sedan tog vi en promenad till festligheterna.

Det tog ungefär 1½ timme innan svärmor ringde, då var Max helt otröstlig. Fick skjuts dit, tröstar, matar och söver en helt utmattad liten kille och fick sen skjuts tillbaka till Krille och de andra.

Vid 2-tiden gick värdinnan och la sig och då var jag väldigt redo för sängen själv, så strax efter gick vi hemåt.

På söndagen lurade jag med mig svärmor till Häggströms Modehus, jag var på jakt efter en solhatt till Max. Vi hittar en söt liten hatt med matchande body som farmor så snällt köpte.


Max lånar Leonas gunga


Altanhäng




Max får känna på gräset


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback