Fullt upp


Som vanligt så blir det snålt med uppdatering under helgen, jag ber om ursäkt till de få tappra läsare som hittat hit.

Idag lånade vi syrrans bil (våran lever inte längre) och for till mina gamla hemtrakter där det skulle vara marknad. Måste säga att jag blev oerhört besviken. När jag var liten så spärrades hela storgatan av och det vimlade av marknadsstånd, det fanns ett litet tivoli och massa andra aktiviteter. Nu hade de förlagt marknaden till utkanten av samhället och det fanns en hoppborg, ett öltält och två marknadsstånd. Riktigt tråkigt.

I stället så åkte vi en halvmil till en antikaffär/loppis som hade säsongsöppning idag. 10 minuters kö för att ta sig i i butiken och 20 min kö för att komma fram till kassan. Vi kom dit rätt sent så jag misstänker att alla godbitar redan försvunnit, för jag hittade inget av intresse.

Återkommer imorrn!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback