Dag 28: Mina rädslor


Självklart så är jag mest rädd för att det ska hända Max något, tätt följt av Krille och min familj. Jag är också rädd för att det ska hända mig något så att jag inte får se Max växa upp.

Jag kan ibland, särskilt nu när jag inte jobbat på länge, vara rädd för att jag ska råka göra något fel på jobbet som kan skada någon av mina gamlingar.

Ska jag vara lite mer "ytlig" så är jag löjligt rädd för grodor. Vidrigare djur finns inte om du frågar mig. Jag minns en gång förra sommaren när jag var höggravid och vi var och hälsade på mamma. Jag stod barfota i gräset och helt plötsligt så hoppar det upp en groda på min fot... Så fort har jag nog aldrig sprungit i hela mitt liv, inte ens som o-gravid, och då har jag ändå sportat mycket i mina dagar.

Jag är rädd för trånga utrymmen och för att bli fasthållen. Jag tycker inte om att åka stora färjor på öppet hav, när man bara ser vatten. Spindlar och ormar är jag heller inget fan av. 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback